11. december 2022
»Težava je v tem, da zvezdniki z drugih področij, ki niso prej nikoli pokazali nobenega zanimanja za leposlovje, v mladinski književnosti vidijo lahek način, kako razširiti svojo 'znamko'.«
Piers Torday opozarja na trend zvezdnikov, ki pišejo otroške knjige zgolj za promocijo svoje 'znamke'.
11. december 2022
11. december 2022
11. december 2022
11. december 2022
»Največja razlika je v tem, koliko dela založnik naloži avtorju: zvezdnik ima v pogodbi morda dva dni, ko mora v različnih oddajah govoriti o svoji knjigi, neznan pisatelj pa mora hoditi po šolah po vsej državi, da bi si tako začel pri samem dnu graditi bazo oboževalcev.«
Jo Unwin opisuje razlike v promociji knjig med zvezdniki in manj znanimi avtorji.
11. december 2022
»Mi smo Pepelke knjižnega posla, bolj ali manj spregledani, zato ni čudno, da kakega pisatelja ujezi, da pozornost dobijo samo tisti kolegi, ki so tako ali tako že zvezde.«
Michael Rosen opisuje občutek spregledanosti in pomanjkanja medijske pozornosti do mladinskih pisateljev v primerjavi z zvezdniki.